Η Α.ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε. εφαρμόζει chatbot στο site της και αλλάζει τα επίπεδα εξυπηρέτησης

Η Α.ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε. εφαρμόζει chatbot στο site της και αλλάζει τα επίπεδα εξυπηρέτησης

Η Α. Iσμαήλος Α.Ε., αποτελεί μια ισχυρή παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου και για 30 χρόνια μοιράζεται την πορεία της και τις αξίες της με τη μάρκα Mercedes-Benz ως Εξουσιοδοτημένος Διανομέας και Επισκευαστής Mercedes-Benz & Smart.

Προτεραιότητά της Ισμαήλος Α.Ε. είναι η φροντίδα, η άριστη εξυπηρέτηση και η ικανοποίησή του πελάτη. Με αυτόν τον γνώμονα, εμπιστεύτηκε την ομάδα της Memorandum για να εξελίξει την ποιότητα και τον τρόπο εξυπηρέτησης του πελάτη και να εφαρμόσει στον ιστότοπο της, τον πιο σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, αυτόν μέσω ενός Chatbot.

Ta έμπειρα στελέχη της Memorandum, ανέπτυξαν ένα Chatbot που καλύπτει ανάγκες όπως: εκδήλωση ενδιαφέροντος για καινούριο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ανταλλαγή αυτοκινήτου, after sales παροχές αλλά και Online κλείσιμο ραντεβού με το συνεργείο.

Το μόνο βέβαιο είναι πως ο υποψήφιος πελάτης, μέσω της εφαρμογής του Chatbot, θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί για όποιο θέμα επιθυμεί, 24/7, χωρίς τηλεφωνικές αναμονές και καθυστερήσεις!

Το μέλλον της εξυπηρέτησης είναι εδώ και πλέον το βρίσκετε και στον κορυφαίο του κλάδου, την Α. Ισμαήλος Α.Ε.