H Peugeot–Besikos, μια ακόμα ηγέτιδα εταιρία στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας επέλεξε να εμπιστευθεί την ομάδα της Memorandum για να εξελίξει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της, εφαρμόζοντας στην σελίδα του οργανισμού στο Facebook τον πιο σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, αυτόν της “Δάφνης” ενός Chatbot.
H εταιρεία Peugeot – Besikos δραστηριοποιείται στις πωλήσεις αυτοκινήτων από το 1975 , αντιμετωπίζει τον κάθε πελάτη της ως ένα ξεχωριστό και μοναδικό συνεργάτη και ανταποκρίνεται άριστα στις υψηλές απαιτήσεις και ανάγκες του.
Έχοντας ως προτεραιότητα την άμεση εξυπηρέτηση, την αξιοπιστία των στελεχών της, την εμπιστοσύνη, την εξειδίκευση στα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες της, έχει χαράξει μια επιτυχημένη πορεία στον τομέα της.
Οι ανάγκες που καλύπτονται μέσω της “Δάφνης” είναι ενδιαφέρον για: καινούργιο όχημα, μεταχειρισμένο όχημα, service και test drive. Ο χρήστης μπορεί εύκολα, γρήγορα και 24/7 να πάρει τις πληροφορίες που επιθυμεί χωρίς να χρειάζεται να συνομιλήσει σε εργάσιμες μέρες κ ώρες με τον οργανισμό.
Όπως και η αυτοκινητοβιομηχανία έτσι και η επικοινωνία, αλλάζει επίπεδο! Πλέον η “Δάφνη“ είναι και σε αυτόν τον οργανισμό!